24.1.24 se uskutečnilo okresní shromáždění OkO, kde byla zvolena nová předsedkyně a hospodářka OkO za odstupující.

Vánoční posezeni bylo 6. 12. 2023 v kulturním domě v restauraci. Účast 102 členů. K tanci hrála kapela Krušnohorka. Nechyběla bohatá tombola.
Pohoštění: smažený řízek a bramborový salát + nápoj červené víno. I postižení senioři se dokáží vrátit do mladších let a zařádit si na parketě. foto

Na přelomu měsíců října a listopadu 2023 jsme byli ve Františkových Lázních v hotelu Adler.  14denní pobyt , 36 procedur, krásné počasí, vynikající strava, hra bingo o ceny a  divadelní představení s Petrem Rychlým je výňatek z programu. Usměvavá parta 38 členů nám všem zpříjemnila pobyt. Musím všem poděkovat  za přípravu oslavy narozenin paní předsedkyně Černé.
Cestou do lázní jsme se stavěli v zámku Klásterec nad Ohří, vybrán byl  prohlídkový okruh historie porcelánu. Cestou zpět jsme navštívili vánoční dům v Karlových Varech. viz foto

Bylo  nás padesát

23.září 2023 jsme odjeli za doprovodu předsedkyně okresní organizace STP Mileny Černé na Slovensko do Západních Roháčů.

V 17. 00 hodin nás již vítal personál hotelu Juliánin Dvor v Habovce.

Snídaně: bohaté švédské stoly, večeře: výběr vždy ze tří chutných jídel.  Krásné pokoje a všude čisto.

První den bylo deštivo.  Dopoledne jsme se vydali na salaš k bačovi. Odpoledne do termálních lázní „Oravský Meander“. Po večeři byl společenský večer. Zahrát nám přišli chlapci Mulínovci. Došlo i na kloboukový tanec. Všichni jsme se dobře pobavili a zazpívali.

Druhý den jsme se probudili do slunečného dne, a tak to bylo až do konce pobytu v Roháčích.

Další den byla na programu plavba lodí po Oravské přehradě na ostrov umění. Po výkladu a prohlídce kostela nám krásně zazpívali manželé Skurčákovi. To byli naši průvodci po celou dobu pobytu.

Odpoledne prohlídka hřbitovního kostelíka v Tvrdošíně (UNESCO) a večer turnaj v bowlingu, a kdo chtěl – cvičil v bazénu.  Čtvrtý den lanovkou na Roháče, kousek pěší túry po horském chodníku. Odpoledne návštěva skanzenu v Zuberci.  Poslední den lanovkou na Chopok. Viditelnost perfektní. Roháče, Nizké Tatry i Vysoké Tatry. Vše jako na dlani.

Poslední den zastávka v přístavu pltí. Pluli jsme po Váhu pod hradem Strečnem a Starým hradem.

Všichni účastníci pobytu si moc užili krásné přírody a bohatého programu.

Fotogalerie zde

Veltrusy 14.9. 2023  Vydařený výlet do Veltrus MO 7 - slušné počasí,téměř plný autobus,vynikající průvodce,nádherná exposice -všichni byli spokojení.

9.9.2023 - Podzimní turnaj v bowlingu Svazu tělesně postižených vyhrál pan Štěpán Franko z místní organizace č. 7. Neštěmice.

Obdržel cenu,kterou nám dal sponzor Palírna U Zeleného stromu a.s. Bylo to velmi příjemné a hezky strávené sobotní poledne.

fotogalerie zde

Od 6.8 do 12.8 2023 OkO UL pořádala rekreačně rekondiční pobyt ve Velkém Mederu. Na počátku pobytu nebylo přímo letní počasí. Nikdo z nás si nenechal pobyt pokazit. Každý podle svého uvážení podnikl procházky, výlet do Komárna a  Bratislavy, odpolední koupání, nebo večerní posezení u vína.

Jídlo bylo skvělé. Ve čtvrtek a pátek se na nás usmálo sluníčko. Již od rána jsme si užívali termální vody a prohřívali ztuhlé klouby.

Pobyt se velice povedl a příští rok navštívíme penzion Gyory již po jedenácté.

Na zpáteční cestě domů jsme se zastavili podívat na vodní dílo Gabčíkovo. fotogalerie zde

Bořetice

Dne 8. srpna v sedm hodin ráno se autobus plný členů Svazu rozjel na pobytový zájezd na Jižní Moravu. Cílem bylo ubytování v penzionu pod Kraví Horou v Bořeticích, sklípky, hrady, zámky a památky.

Aby nebyla cesta tak dlouhá, tak jsme měli dvě zastávky jedna v Retro muzeu na Statku v Heršpicích u Brna, druhá v Čejkovicích v Sonnentoru. Bylinky, čaje, místo plné barev a vůní.

Druhý den byla procházka po horním a dolním frejdu , průvodcem byl čestný president Svobodné republiky Kraví Hora. Pozval nás do svého sklípku, kde byla ochutnávka a možnost si dobré lahodné víno zakoupit.

Třetí den byl velice náročný, zámek Lednice, parky, výstup na Rajsnu zámek Valtice. Utahaní ale spokojení jsme se vrátili k večeři.

Počasí přeje a tak další den Mikulov zámek, Svatý kopeček, Synagoga,

Překvapením byla cesta do Pavlova, kde jsme pluli po přehradě Nové Mlýny a prohlídka muzea v Pavlově.

Poslední den Prohlídka Znojemského hradu, kostela sv. Mikuláše a z výšky pohled na řeku Dyji.

Každý den byla rozcvička a to velice zvláštní, cvičilo se v nočním úboru.  Jeden večer byl objednán harmonikář, který nás pobavil a my si s ním zazpívali při dobrém vínečku a meruňkovici.  Oslavili jsme 93. narozeniny paní Jitky R., která měla vyhlášené solo. Utahaní, spokojení a s krásnými zážitky jsme šťastně dojeli do svých domovů.

Fotogalerie zde

26.6. 2022 - 2. 7. 2022 odjelo vlakem 28 osob do Františkových Lázní tentokrát do hotelu SPA & KUR hotel Praha.

Každodenní ranní rozcvička nás rozhýbala, byla totiž v 7 hodin v bazénu. Půl hodinové rehabilitační cvičení si chválili i ti co se na to ze začátku netvářili spokojeně. Pro velký úspěch se chodilo  cvičit i po večeři. Po snídani každý odešel na procedury ( masáže, vodoléčba, plynové injekce, parafín a solná jeskyně). Odpolední procházka - káva a dort v cukrárně musel být. Počasí bylo nádherné, takže kdo chtěl šel opět do parku, nebo na delší procházku.

Hodnoceno kladně i cestu vlakem tam i zpět jsme zvládli v pohodě.

Olympiáda v netradičních disciplínách

8. června. 2022 se konala sportovní olympiáda již po dvacáté druhé  na zahradě restaurace u Becků. v Dubicích.

Účast opět velká 105 soutěžících.  Sportovní klání začalo v 10 hodin a končilo v 13 hodin. Předání diplomů a cen vítězům tentokrát bylo z rukou předsedkyně MO č. 3 pí Dany Šilarové Akce byla s části zafinancována ze seniorského fondu Statutárního města ÚL. Pak následoval oběd a hudební produkce skupiny Ústecký výběr.

Přivítali jsme mezi sebe 100 letou  bývalou členku pí Danušku Jírovou.

předsedkyně městské a krajské rady seniorů pí Květa Čelišová

vedoucí odboru pro sociální věci pí Lenka Jaremová, která předala kytici od primátora a referent Jakub Jeřábek,

starosta ÚMO Severní Terasy Jaroslav Šimanovský přišel opět s kyticí.

Pan Tůma a Dostálek přišli, podívali a slíbili podporu Svazu těl. postižených.

Akce byla považovaná i ze strany hostů za velmi zdařilou.

fotogalerie zde

Mo č. 6 uspořádala rehabilitační cvičení v bazénu Masarykovy nemocnice v době od 7.4. 2022 do 23.6.2022 za finanřní podpory Statutárního města Ústí nad Labem - Seniorský fond.
Pod vedením Mileny Černé se zúčastnilo 70 členů, nejen z MO 6, ale i ze sesterských organizací.

výlet MO7 23.6.2022

Včera jsme byli v Troskovicích v soukromém muzeu medvídků a panenek.Je tam 3000 exponátů,ale fotky nemáme /zákaz focení/,tak jen pohled na nedaleký hrad.Po výborném obědě v Parkhotelu Skalní město jsme navštívili koňskou farmu v Pařezské Lhotě s krátkou přednáškou majitelky pí.Erbanové o chovu plemene irský cob;nejvíc nás bavilo tříměsíční hříbátko. foto zde

Místní organizace č. 3 zajistila již potřetí pobyt pro 39 členů STP v sanatoriu St.Lukas ve Swieradow-Zdrój v Polsku ve dnech 22. až 27. května 2022. Všem se móc líbilo a proto jsme na příští rok 11.-16.6.2023 zajistili 36 míst. fotogalerie zde

2. května  až 7. května 2022 proběhl rekondiční pobyt v hotelu MAS v Sezimově Ústí. Na pobyt bylo přihlášeno 42 osob.
Bazén v hotelu , masáže zad, chodidel, magnetoterapie, oxygenoterapie, uhličité obálky, solux, vše bylo předepsáno v procedurovacím itineráři. Odpoledne procházky na Kozí Hrádek, do Plané nad Lužnicí. Zájezd do Tábora,  Klokot, JIndřichova Hradce, Třeboně, Klaštera Želiv, zámku Kratochvíle a Hanušovic. Turnaje v bowlingu přímo v hotelu. Každé ráno v tělocvičně rozcvička. 2x společenský večer s tancem. Byla tombola, poukazy na pobyt 100% a  25 % sleva -- vyhráli naši členové. fotogalerie zde

Poslední rekondiční pobyt v Roztokách u Křivoklátu. v době 10 - 16. září 2021. Účast 40 osob. Procedury,(magmetoterapie, vířivka na nohy, perličková koupel, osvit bio lampou, masáže na podložkách, termoterapie). Počasí přálo, jídlo opět výborné.
Zábava a pracovní terapie bez připomínek. Sportovní odpoledne, soutěže o ceny. Opékání špekáčků se zpěvem trampských písniček, společné procházky do okolí, na Křivoklát a k pramenům. fotogalerie zde

Místní organizace č. 4 pořádala dne 2. června zájezd na zámek do Manětína. Účastníci v počtu  22 osob hodnotilo akci kladně. Počasí přálo a tak  poseděli jsme u kávy a zákusku v zámecké cukrárně a na terase. foto

V roce 2021 jsme neměli žádné volnočasové aktivity. Důvod bylo nařízení vlády covidová doba.
14. dubna 2022 byla první taneční jarní zábava v Národním domě.  Účast 80 osob i když bylo prodáno 125 vstupenek. /covid udělal své/

Únorový turnaj v bowlingu foto

2. dubna 2022  byl první bowlingový turnaj. sešlo se 37 osob. Soutěžilo se na všech drahách.
14. května 2022 byl uspořádán druhý turnaj . Soutěžilo se na 8 drahách. Zúčastnilo se 37 osob.
Při o obou turnajích se hrálo o lahev Becherovky. Tu získaly při obou turnajích ženy.  2. a 3.místo  bylo oceněné pivem a

balíčkem kávy.  fotogalerie zde

Místní organizace č. 1 pořádala zájezd do Benátek nad Jizerou pod vedením předsedkyně paní Jany Krausové.

Zájezd se konal dne 18.5. 2022 fotogalerie zde

MO 3 - Martinské posezení 12. ročník - 9.11.2019 v restauraci U Becků v Dubicích se opět vydařilo, popovídali jsme si s přáteli, poslechli a zazpívali jsme si s country kapelou pana Jonáka, dali si vynikající kuře ála husa. Těšíme se už na další, tentokráte již 13. ročník dne 7.11.2020 opět v příjemném prostředí restaurace U Becků v Dubicích. fotogalerie zde

8. 10. 2019 – Parlament ČR - Úřad městského obvodu Severní terasa pořádal ke dni seniorů zájezd do Parlamentu ČR – Poslanecké sněmovny. Bylo nám nabídnuto 20 míst. Zbytek míst v autobuse obsadili obyvatelé z domovů pro seniory ze Severní terasy. Naši členi byli velice rádi, že se do těchto prostor mohli podívat. Občerstvení bylo pro nás přichystané v podobě, káva, chlebíčky a citronáda. Paní poslankyně Fialová odpovídala na mnoho dotazů a sama nás provedla po sálech, kde neprobíhalo jednání. fotografie zde

1.10. 2019 - Autorské čtení, křest knihy a autogramiáda - to vše se konalo ve vědecké knihovně Maxima Gorkého v Ústí nad Labem. Autorem knihy je pan Jiří Tůma. Titul „ Obchod s ne/štěstím“ . Předsedkyně STP OkO  měla tu čest být kmotrem tohoto díla, které pojednává o exekucích a finanční zadluženosti.
Knihu si můžete zapůjčit ve svazové kanceláři fotografie zde

18.9.2019 - místní organizace č. 7 zorganizovala výlet na zámek Hořovice a informační středisko keltské kultury na zámku Nižbor - fotogalerie zde

2. října 2019 jsme pořádali turnaj v deskových a karetních hrách. Účastníci dostali ke svačině bagetu a po turnaji byli odměněni dárkem a vítězové navíc bonboniérou.

1. místo v:

Žolících -  paní Hana Hofmanová z MO č. 7 Neštěmice

Prší - pan Rudolf Kubát z MO č. 1. ÚL - Centrum

Člověče nezlob se -  pan Miroslav Schoř MO č.6 Střekov

Šachách - pan Václav Beneš MO č. 6. Střekov
(fotogalerie zde)

U příležitosti  krajského dne seniorů 30.9.2019 se uskutečnilo krajské kolo soutěže Babička roku Ústeckého kraje 2019.

Podzimního  turnaje v bowlingu 21. 9. 2019 se zúčastnilo 33 členů. Hrálo se na dvě kola o lahev becherovky a bonboniéry.

1. místo pan Míla M. z Neštěmic,s počtem bodů 247,

2. místo Miluška K. z MO č. 6, s počtem bodů 241 ,

3. místo pan Rudolf P. z MO č. 7,  s počtem bodů 228.

Všem účastníkům gratulujeme k jejich úspěchu.

Na  vánočním turnaji se opět setkáme a budeme přát jen úspěšné hody. (kliknutím na nadpis zobrazíte fotogalerii.)

Dva plně obsazené autobusy členů Svazu tělesně postižených vyjely na zájezd  do Prahy.
Cílem bylo Národní muzeum a vedlejší budova s expozicí Keltské kultury. Koho zmohla únava poseděl na předzahrádce u kávy nebo u  lahodného nápoje. V 14 hodin jsme odjeli na pozdní oběd do nákupního centra v Letňanech.  Z rozzářených tváří bylo poznat, že tento zájezd s kulturním zážitkem se shledal s velkým úspěchem.  Akce byla z části zafinancována ÚMO Ústí nad Labem - město.

Cílem bylo Národní muzeum a vedlejší budova s expozicí Keltské kultury. Koho zmohla únava, poseděl na předzahrádce u kávy nebo u  lahodného nápoje. V 14 hodin jsme odjeli na pozdní oběd do nákupního centra v Letňanech.  Z rozzářených tváří bylo poznat, že tento zájezd s kulturním zážitkem se shledal s velkým úspěchem.  Akce byla z části zafinancována ÚMO Ústí nad Labem - město. (kliknutím na nadpis zobrazíte fotogalerii.)

Již po několikáté jsme vyjeli do chaty Lesanka v Mariánské u Jáchymova. Dopravu nám pomohl finančně zajistit ÚMO Ústí nad Labem - město, kterému děkujeme. Počasí nám přálo, houby rostly a tak jsme si krásně odpočinuli v nádherné přírodě. Děkujeme pí Ing. Černé za péči a výbornou stravu. Kliknutím na nadpis zobrazíte fotogalerii.

V červnu 2019 vyjelo 21 členů naší místní organizace č. 3 poprvé na rehabilitační pobyt do polského lázeňského městečka Swieradow-Zdroj. Rehabilitační pobyt nám finančním příspěvkem pomohl zajistit Magistrát města Ústí nad Labem, mnohokráte děkujeme. Velmi mile jsme byli překvapeni krásným ubytováním v 2 lůžkových pokojích, bohatými snídaněmi a večeřemi formou švédských stolů, 8 lázeňskými procedurami v ceně pobytu a především maximální ochotou personálu lázeňského domu St. Lukas. Navíc nám přálo počasí a tak jsme si při procházkách prohlédli krásnou dřevěnou kolonádu a ochutnali místní speciality. A protože se nám tam móóóc líbilo, pojedeme příští rok znovu (informace v odkazu Místní organizace - MO3). Kliknutím na nadpis zobrazíte fotogalerii.

5ti denní pobyt v Podhájské na Slovensku  29.7. - 3. 8. 2019

Penzion ENERGY II s vlastním  bazénem s termální vodou   a římskými lázněmi.

Pobyt byl s polopenzí. Počasí nám přálo. Celé dny jsme pobývali v bazénu, nebo na lehátkách. Večer jsme šli na procházku do termálního koupaliště, po obchůdkách a nezapomněli jsme navštívit zdejší restaurace a zmrzlinárnu.

Poznávací pobyt v Jižních Čechách  14. 7. - 19. 7. 2019

Ubytovaní jsme byli ve Veselí nad Lužnicí, v hotelu Lucia kde byla i polopenze.

Každý den po snídani jsme vyjížděli na výlet. Tábor a blízké Klokoty, České Budějovice, Třeboň, vyjížďka lodí kolem Světa, Zámek  Hluboká, Červená Lhota, Český Krumlov, představení v otáčivém divadle, a v neposlední řadě i Jindřichův Hradec- světelná fontána a 15. poledník. Muzeum Jaderné elektrárny Temelín na Vysokém Hrádku. Viděli jsme hodně, ale nohy nás pěkně bolely. Kdo jel nelitoval.

VELKÝ MEDER

Letos již po desáté zahraniční rekreace ve Velkém Mederu

na Slovensku

V době od 22.6. do 29.6. 2019 jsme si užívali v termálních lázních.

Komu se nechtělo do teplé léčivé vody, tak v letošním horku využíval studených a chladných venkovních bazénů. Nově otevřená divoká řeka a bazén s mořskými vlnami byl otevřen

2 dny před naším odjezdem. Zajímavou vodní atrakci mnozí

z nás využili.

Pavel M. si zajel do Komárna do pevnosti a okolních vesniček.

Velký Meder nás opět nezklamal, těšíme se na přítí rok.

Místní organizace č. 3. pořádala v Polsku

lázeňský pobyt od 16. 6. do 21. 6. 2019 v městečku Swieradow

Účastníci byli spokojeni

Roztoky u Křivoklátu - rekondice a rekreace

krásná příroda, dobré domácí jídlo, báječná atmosféra.

Dny plné her, soutěží a sportování. Zpívání s harmonikou. Večerní sezení u ohně, nechybělo opékaní špekáčků.

Někdo nemohl spát, tak v noci skládal báseň.

fotogalerie poví víc

20. VÝROČÍ

SPORTOVNÍ OLYMPIÁDA V  NETRADIČNÍCH DISCIPLÍNÁCH

5. června 2019 od ranních hodin se scházeli členové svazu, aby je 2 autobusy odvezly do Dubic na sportovní soutěžení. Všichni s velkých elánem a zaujatostí se snažili získat co nejlepších výsledků.

Komise rozhodčích to neměla lehké, vyhodnotila výsledky a udělala pořadí výherců. Soutěžilo se v 9 disciplínách.

První tři v každé disciplíně byli odměněni diplomem a bonbonierou.

Po celou dobu sportovního klání nám hrál Ústecký výběr, konferoval a vyhlašoval ceny pan Miloš Jíra.

Paní Jitka R. osavila 90té narozeniny a také měla solo taneček.

Počasí přálo, bylo až moc horko, ale majitel restaurace

Tomáš B. nám připravil  stín pod slunečníky.

Dobrý oběd, zmrzlinopvé poháry a řádně splnění pitný režim, bylo ke spokojenosti všech.

I v tak vysokém věku se nechá sportovat a bez újmy na zdraví.

6. dubna 2019 - jarní bowlingový turnaj

první tři místa obsadili členi z MO č. 7 Neštěmice

Miloslav Matička              280 bodů

Olga Rabiňáková            238 bodů

Andrea Franková            230 bodů

viz ftogalerie

_________________________________________________

23. 3. 2019 JSME SI ZATANČILI V KULTURNÍM DOMĚ.

O program se postaraly dětičky ze základní umělecké školy z Neštěmic.

Hudba Krušnohorka hned zvedla seniory na parket. Chvílemi bylo na sále přelněno.

Účast byla velká, 150 přítomných se bavilo,tančilo a ne jenomu přálo štěstí v tombole.

_________________________________________________

2. února  2019  zimní bowlingový turnaj roku 2019.

Tentokrát se hrálo o lahev Becherovky.

VÁM VŠEM, KTEŘÍ SLEDUJETE STRÁNKY SVAZU, PŘEJI HODNĚ ZDRAVÍ V ROCE 2019

MILENA ČERNÁ

TAK TAKOVÝ BYL ROK 2018

________________________

Tisk 5 + 2 i na cestách v  Chorvatsku. Fotka přilášen do soutěže a otištěna v tisku

__________________________

CELOROČNÍ PLAVÁNÍ V MĚSTSKÝCH LÁZNÍCH

z části financováno z krajským úřadem Ústí n/L

___________________________________

Každý pátek za jakéhokoliv počasí se sejde skupinka turistů a vyráží do okolí Ústí. Na konci roku se vyjímečně sešli v hospůdce u Kováře, aby polečně oslavili konec rou 2018.

____________________________________

21. 12. 2018 na tento den připravil ÚMO- město pro nás vánoční program v obřadní síni.

Kouzelník, flašinetář a pan Karel Bláha, který vystupil zpěvem ariemi a písněmi známé všem přítomným seniorům. Paní starosta  Mgr.H. Štrymplová předala pamětní list a květinu nejstarším členům STP. (F. Straharz 92, ing J. Jíra 92, D. Jírová 96). Paní Jírová přednášela básně z vlastní tvorby a zahrála nám na piano.Kdo přišel užil si  krásné odpoledne.

____________________________

19. 12. 2018 Vánoční posezení s hudbou a občerstvením v kulturním domě v ÚL. 150 členů STP se sešlo aby společně oslavili Vánoce a konec roku 2018. Bylo slosování o ceny. Sponzoři nás nezklamali, dárků bylo hodně. (dorty, pivo, meníčka, drogerie, oleje, poukazy na masáž, pedikůru,

balíčky s potravinami.)

_____________________________

14. 12. 2018 Společná návštěva divadla v Ústí nad Labem opereta "Ptáčník". Hezká převánční akce.

______________________________________

8. 12. 2018    Vánoční turnaj v bowlingu na 8 drahách. Vítězové byli oceněni. Nechyběly dárky  pro všechny účastníky.

____________________________

6. 12. 2018 zájezd do Prahy na vánoční Staroměstské náměstí. Odpolední kulturní aventní program, kde pro nás vstoupil pan Škvára se svým programem.  I na taneček došlo.

(Restaurace U Housliček)

dotační příspěvek ze seniorského fondu na dopravu děkujeme

_______________________________________

Celoroční plavání v Městských lázních. Vždy v  úterý si zašli členové STP zalavat a zavičit. Akce byla pravidelně využívána. Cvičení ve vodě zlepšuje pohyb a uvolnění ochablých svalů.

_______________________________

27. 11. 2018 Návštěva divadla opery a baletu v ÚL nám za přispění ÚMO Severní terasa zlevnilo vstupenky.  Divadelní představení "Doktor v nesnázích "přijeli zahrát pražští umělci.

Děkujme za finanční podporu ÚMO Severní Terasa.

__________________________________________

28. 10. - 11. 11. 2018 Léčebný pobyt ve Františkových Lázních.

Opět nás přijel na pobyt plný autobus. Všem se líbilo ubytování, strava a  hlavně 36 prcedur.

Krásný suchý, teplý podzim bez deště umožnil procházky a někteří si vypůjčili kola a projeli okolí FL.

Koncerty, divadlo, zpívání při harmonice (návštěva Casina), taneček bylo součástí večerního programu.

ÚMO Neštěmice nám přispěl finančně na dopravu - děkujeme

______________________________

27. 10. 2018 Krajský den seniorů v Litoměřicích v areálu Zahrady Čech.

Vyhlášení vítězů o nejlepší a nejaktivnější kolektiv, kde jsme se umístili na krásném 4.místě.

Cenu převzala předsedkyně Milena Černá.

V literární soutěži Senior Art, kategorii poezie, na téma 100 let výročí založení republiky, vyhrála paní Danuška Jírová /96/. Cenu převzala osobně z rukou hejtmana p. O. Bubeníčka a báseň na pódiu přednesla.

________________________________________

17. 10. 2018 za finančního příspěvku ÚMO - město byl uspořádán zájezd do divadla na Vinohradech. Představení "Když ptáčka lápají" se setkalo s velkým úspěchem u všech 50 zúčastněných. Před představením byla zastávka v nákupním centru Letňany Praha.

_____________________________

10. 10. 2018 turnaj v deskových hrách a přednáška  zástupci ze všech 5ti místích ogranizací STP si zahráli o ceny: člověče nezlob se, prší a žolíky. Po vyhlášení vítězů soutěže bylo podáváno občerstvení. Asociace občanských poraden Praha pro nás udělala přednášku o finanční gramotnosti a výhodách pro OZP v sociální oblasti.

________________________________________

26. 9. 2018 MO č. 7, předsedkyně p. Jana Lajtkepová zorganizovala zájezd do Kláštera v Plasích a do Bohemia sektu s.r.o ve Starém Plzenci. Akce byla za finančního přispění z fondu seniorů Mgstr. Ústí n/L. Dopolední prohlídka konventu  byla zajímavá, průvodcovský výklad byl o životě mnichů a práci  v klášteře. Po obědě byla exkurze v závodě na výrobu sektu  a ochutnávka 4 druhů výrobků.

Zájezd byl hodnocen všemi účastníky jako velice zdařilý.

Děkujeme, že nám Magistrát přispěl na dopravu z dotačnho programu seniorů.

______________________________

21. - 22. 9. 2018 se konal celorepublikový sjezd STP v  ČR z.s.

v Benešově u Prahy.

Program byl dvoudenní. Hodnocení činnosti Svazu za celé funkční období 2013 - 2018, projednání nových stanov, volba do vrcholových orgánů Svazu na další 5ti leté období.

______________________________

15. 9. 2018 Bowlingový turnaj na 8 drahách.  Vítězové odměněni diplomem a cenou.

viz fotogalerie

12. 9. 2018 MO č. 6 zorganizovala zájezd do Prahy. Po procházce na nábřeží jsme nastoupili na vyhlídkovou loď na hodinovou plavbu. Prohlídka pražských památek z lodi byla úžasná. Nechybělo krmení létajících racků a plavajících labutí. Oběd v restauraci u Trojského zámku a odpolední prohlídka

Chvalského zámku s kávou v zahradní restauraci. (zdařilý zájezd - počasí nádherné)

Náklady na dopravu byly z části uhrazeny za přispění Statutárního města - seniorského fondu.

____________________________________________

8. 7. - 15. 2018 -18 osob      15. 7. - 22. 7.  2018 -14 osob

Dva týdenní pobyty ve Františkových Lázních  na sebe navazující byly z důvodu obsazené ubytovací kapacity. Plná penze, 18 procedur, 50% sleva na vstup do Auqa cenra. Odpolední koncerty, průvod mažoretek  a jiné kulturní programy.

Doprava: spedice bus - firmě Tomáše Višňáka děkujeme

___________________

Rekreace ve Velkém Mederu na Slovensku.

V termínu 23. 6. - 30. 6. 2018 jsme byli již po deváté na pobytu v penzionu Göyry. Koupání v termálních bazénech pomáhá k uvolnění svalové ztuhlosti a rehabilitaci pohybového aparátu. Počasí nám přálo. Účast 39 osob. Akce hodnocena velice kladně.

___________________

6. června 2018 byla pořádána 19.tá sportovní olympiáda v netradičních disciplích - opět v Dubicích.

Soutěžilo se v 8 disciplínách a všech 125 soutěžících ještě před obědem ukončilo soutěž. Během celého dopoledne nám hrála studentská kapela "VOTRAMWAJN BAND". Na vyhlášení výsledků a předání diplomů přijela starostka ÚMO Severní terasy paní Renata Zrníková. Někdo se prošel na vyhlídku ke kostelíčku. Ukončení a odjezd bylo v 15.30 hodin. Příští rok budeme mít kulaté 20.té sportovní  hry.

___________________

Letošní rekondiční pobyt byl v souběhu s rekreačním pobytem. Penzion Ludmila v Roztokách u Křivoklátu jsme obsadili do posledního lůžka.  25. - 31. května 2018 si 41osob zdravotně postižených užívalo pohody na břehu řeky Berounky. Dobré domácí jídlo, opékání špekáčků, sportovní odpoledne, (kdy proběla soutěž mezi rekreanty a rekondicí), společné procházky do okolí, zpívání a tanec při harmonice. Odvážnější se koupali v řece. Nuda určitě nebyla. Příští rok budeme pobyt opakovat.

Rekondční pobyt byl realizován za přispěvu z ministerstva zdravotnictví

____________________

19. května 2018 byl uspořádán 2. bowlingový turnaj.

Účast - 38 členů Svazu, ve 12 hodin odstartovalo klání. Všichni byli odměněni diplomem.

dárky sponzorovala firma (Heineken ČR a.s.)

občerstvení pizza

_________________________

Protančili jsme celé sobotní odpoledne

19. Jarní rej se konal 24. března 2018 v kulturním domě v Ústí

K tanci a poslechu nám hrála kapela Krušnohorka.Tombolu nám zasponzorovali: Aplica, cukrářství DUO, čistírna DC - 24, Hospůdka u Lípy, Inpeko, mléčný bar, Pivovar na Rychtě, Strojsmalt, masérky, výživová poradkyně.

Poděkování patří i paním učitelkám
   ze ZŠ Husova v Krásném Březně za vynikající program,
   obsluze za barem a šatnářkám.

viz fotogalerie                                             _____________________________

Na jarním turnaji v bowlingu dne 17. února 2018   se sešlo       31 členů.

Velké sportovní nadšení a skvělá atmosféra byla po celou dobu turnaje. První 3 v pořadí byli oceněni poháry. Nikdo neodešel      s prázdnou,  všichni održeli diplomy. Pro hráče bylo připraveno                     výborné občerstvení (Pizza).

viz. fotogalerie

Všem co navštěvují tyto stránky přeji

pevné zdraví a pohodový rok 2018

Milena Černá - předsedkyně Svazu

16.12. 2017 vánoční bowlingový turnaj

Účast 32 osob. Každý závodník byl odměněn účastnickým diplomem, medajlí a dárkem od sponzorů. pohoštění pizza

První tři dostali pohár vítězů.

Pořadí: 1. Rybářová Jitka, 2. Matyáš Civín, 3. Burč Alexej

9. 12. 2017 VÁNOČNÍ POSEZENÍ S HUDBOU

od 14 hodin klub důchodců v kulturním domě v Ústí n/L patřil osobám se zdravotním postižením.(pořádal STP Okresní organizace ÚL).

Zábava na výbornou. Dárky do soutěže přispěli opět ústečtí podnikatelé(pivovar, jelen, Inpeko, Aplica, cukrářství Duo, Rychta, Lípa, masérky, pedikérky, ÚMO  terasa, aj.)

Předtančení  - záladní umělecká škola  Neštěmice - obor baletní.

Hudba - Krušnohorka. Bohaté občerstvení (chlebíčky, víno, káva a zákusek) bylo v režii pořadatele. Tančilo se do 19 hodin. Účast 142 osob

2. a 9. 12. 2017 Advent v Muzeu

Ženy z kroužku "Šikovné ruce" (STP) jako každý rok se zúčastnily projektu"Adventní čas v Muzeu". Předváděly techniku při pletení výrobků z papíru a háčkované předměty s vánoční tematikou. Řada lidí se zastavila a vyzkoušela pletení z papírových ruliček.

20. 11 2017

V ústecké obřadní síni byl předvánoční program pro STP v ČR, který zajistil ÚMO  ÚL - centrum.  Podvečer plný kouzel v podání kouzelníka Jiřího Novotného, vystoupil imitátor pan Václav Faltus a za hudebního doprovodu šanzony zpívala paní Marta Balejová. Zaplněná obřadní síň (67 osob), v jejich očích bylo vidět nadšení a spokojenost.

29.10 - 12.11 2017

Léčebný pobyt ve Františkových Lázních.

Po roce jsme opět navštívili lázně, kde jsme měli 36 procedur. Někteří si pochvalvali rašelinový zábal, jiní uhličitou koupel.Někdo chodil na kávu do cukrárny, druzí do Aquafora plavat. Krásné podzimní počasí bylo stvořené na procházky parkem, nebo na lehčí tůru do blízkého okolí. Kurz chůze s holemi byl dárek od lázní.  8 z celé skupiny jsme  byli na VIP večeru. Ten kdo měl v době pobytu narozeniny dostal i  květinu. Vstupenky byly slosovány a 3 z nás vyhrály cenu. Dne 11.11. v 11 hodin  jsme čekali na příjed sv.Martina na bílém koni. Při cimbálové muzice jsme ochutnali Svatomartinské víno. Svatomartinská husa k obědu byla špičkou dne. Pobyt v lázních - 62 osob.

MO č. 3. - listopad 2017 -

beseda s Kryštofem Rimským

14. října 2017 první bowlingový turnaj. Hrálo se na 2 kola. Horší se škrtalo. Všichni dostali malý dárek a diplom a pizzu.

1. místo Olga Rabiňáková MO č. 7

2. místo Votavová Hana   MO č. 7

3. místo Burč Alexej         MO č. 3

_________________________________________________________________________

4. října 2017 Proběhl turnaj v deskových hrách v domě kultury v prostorách  klubu důchodců  hrály se karty, člověče nezlob se , kostky. Všichni  přihlášení dostali účastnický diplom a oběd.  V každé kategirii na 1,2,3, místě byli hráči oceněni dárkem a diplomem.  Účast 80 osob

__________________________________________________________________________

4. října 2017 krajský den seniorů v Mostě. Vyhodnocení přihlášených děl a nejlepších kolektivů.                                Ceny předával hejtman Ústeckého kraje O. Bubeníček a prezident republiky  M. Zeman. Po té bylo divadelní představení.

1. října 2017 velká účast na dni seniorů v domě kulrury v Ústí nad Labem. Bohatý program, občerstvení, dobrá nálada a tanec.  Vyhodnocení soutěže SENARTU. Z našich členů byla do soutěže přihlášena paní Danuška Jírová (95) s knihou básní. Dostala zvláštní cenu za svoje dílo pod názvem  "Stoleté básničky". Odpoledne hodnoceno velice pozitivně.

viz fotogalerie

29.září 2017 zájezd do Senátu ČR. Prohlídka s průvodkyní byla zajímavá a trvala téměř 2 hodiny. Prohlédli jsme si Valdštejské zahrady a pak odjeli do Troji na oběd. Odpoledne jsme si prohlédli Trojský zámek. Zájezd byl plně obsazen a hodnocen velice pozitivně.

viz fotogalerie

7. září 2017 místní organizace č. 7 pořádala zájezd do Karlovy koruny v Chlumci nad Cidlinou.

Odpoledne prohlídka hřebčína v Hradištku. Výborný oběd v motorestu "U Kopičáka"a krásné počasí umocnilo naše zážitky.

viz fotgalerie

6. září 2017 Úklid svazové zahrady a úprava záhonků. Odpoledne plné her a  nakonec opékání špekáčků. 37 členek a členů strávilo příjemné odpoledne.

viz. fotogalerie

25.8 - 3.9. 2017 REKREACE V CHORVATSKU 17 osob.

Město Njivice, hotel beli Kamík.

Doprava, ubytování, strava, počasí - vše perfektní

24.6 - 1. 7. 2017 rekreace ve Velkém Mederu na Slovensku. Penzion Győry v blízkosti termálnho koupalště bylo to správné místo na relax. Opět se nám moc líbilo.  Pokud bude zájem cca 40 osob, tak příští rok pojedeme znovu.

_____________________________________________________________________________

22. 6. 2017 MÍSTNÍ ORGANIZACE Č. 3 POŘÁDALA ZÁJEZD                          DO ČAPÍHO HNÍZDA

DOVEDLI SI VYBRAT POČASÍ A LOKALITU.  PRŮVODKYNĚ NÁS PROVEDLA CELÝM OBJEKTEM.

PROHLÍDKA BYLA HEZKÁ, ALE NÁROČNÁ. ODPOČINEK A OBĚD  V BISTRU ARELU NÁM  PŘIŠEL  VHOD.

______________________________________________________________________________

14. června 2017 od 9.00 - 15.00 hodin probíhaly SPORTOVNÍ HRY v netradičních disciplínách na místě všem dobře známém      V  DUBICÍCH V AREÁLU  RESTAURACE U BECKŮ .

V 9ti disciplínách soutěžilo 115 sportovců seniorů a seniorek. Oběd , občerstvení a krásné počasí přispělo k úspěchu všech soutěžících.

Všichni dostali účastnické diplomy. Výherci kromě diplomu byli odměněni tričky s potiskem

"sportovní hry Dubice", které daroval ÚMO Neštěmice. Děkujeme  VŠEM CO SE NA AKCI PODÍLELI.

skoč na fotogalerii !

____________________________________________________________________________

9. ČERVNA 2017 VE 12 HODIN  ZAČAL NA KLÍŠI V ÚTÍ N/L

TURNAJ V BOWLINGU /pro osoby zdravotně postižené/

NA ZÁSTUPCÍCH SVAZU TĚLESNĚ POSTIŽENÝCH /ÚL/ A BECHTEREVICÍCH /DC/  NEBYLO ZNÁT ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍ.

VÝSLEDKY BYLY PŘEKVAUJÍCÍ.  KAŽDÝ HRÁČ SI ODNESL DIPLOM A CENU.

viz fotogalerie

25. - 31. KVĚTNA 2017 JSME STRÁVILI REKONDIČNÍ TÝDEN A REKREACI NA BŘEHU BEROUNKY.

PENZION LUDMILA V ROZTOKÁCH U KŘIVOKLÁTU, SE JIŽ PO ČTVRTÉ STAL NAŠÍM CÍLEM. RANNÍ ROZCVIČKY, PROCEDURY, RUČNÍ PRÁCE, PŘEDNÁŠKY, SPOLEČNÉ VYCHÁZKY, ZPÍVÁNÍ U OHNĚ S OPÉKÁNÍM ŠPEKÁČKŮ A VEČER S HARMONIKOU BYLO NÁPLNÍ NEJEN ČLENŮ REKONDICE ALE I REKREANTŮ, KTEŘÍ PŘIJELI SOUČASNĚ S NÁMI. POČASÍ NÁM PŘÁLO A TI CO SE NEKOUPALI V BEROUNCE SE OSVĚŽILI ZMRZLINOVÝM POHÁREM.

Výlet do německého muzea Hygieny

v Drážďanech

25.5. a 17.6.2017

předprodej jízdenek  tel. č. 776086598, nebo v kině Hraničář

Zájezd se  nekonal, nebyl zájem

________________________________________________________________________________________________________________

Dne 28. 5 2017 se koná seniorské odpoledne  v bývalém kině

v Neštěmicích.

Od 14.00 vystoupí pan Josef Zíma

paní Yveta Simonová.

Srdečně zve ÚMO Neštěmice

Vstupné zdarma

divadlo  20. května 2017 jsme naštívili divadlo Radka Brzobohatého v Praze.

Představení s názvem "Drahoušku toužím po tobě" se velice líbilo.

Doporučujeme stojí to za to

viz fotogalerie

21. DUBNA 2017 TURISTICKÁ SKUPINA  SI VYŠlA "NA VARTU". PROCHÁZKA KRÁSNOU JARNÍ PŘÍRODOU A ODMĚNA V HOSPŮDCE = HEZKY STRÁVENÉ ODPOLEDNE.

12. dubna 2017 NA SVAZOVÉ  ZAHRADĚ JSME NEJPRVE UKLIDILI, VYPLELI ZÁHONKY, PAK NA OHNI OPEKLI ŠPEKÁČKY, ZASPORTOVALI NA STROJÍCH PRO SENIORY A SEHRÁLI TURNAJ V  PETAGUE.

I KDYŽ NÁM POČASÍ MOC NEPŘÁLO, BYLO TO KRÁSNĚ PROŽITÉ ODPOLEDNE A V DOBRÉ NÁLADĚ.

___________________________________________________________________________

25. březen 2017 byl ve znamení tance a veselí. V domě kultury v klubu pro seniory jsme pořádali

JARNÍ REJ Opět s hudbou a tancem. Předtančení  předvedly děti z Domu dětí a mládeže pod vedeím pana T. Svobody. Celých 5  hodin byl parket plný.

__________________________________________________________________________

Z D E   K O N Č Í  R O K  2 0 1 6    A   Z A Č Í N Á   R O K   2 0 1 7

Bonusový pobyt ve Františkových Lázních

Od 30. října do 13. listopadu 2016 jsme byli  již po čtvrté na pobytu v lázních. Strava, ubytování a procedury vyhovovaly všem. Někdo chodil do přírody a za odměnu cílová stanice byla cukrárna. Milovníci vody navštěvovali  Aqua centrum. 11.11. přijel Martin na bílém koni. Nebyla porušena tradice - k obědu byla svatomartinská husa. Dopravu zajišťovala firma bus spedice Višňák. ÚMO Neštěmice se podílel na úhradě dopravy 20%. Děkujeme

viz fotogalerie

Vánoční posezení v kulturním domě

3. prosince 2016 od 14 hodin bylo vánoční posezení s hudbou v bývalé restauraci kulturního domu Ústí n/L. K tanci a poslechu nám zahrála "Krušnohorka". Děti z dětského domova ze Severní  Terasy přišly zazpívat vánoční písně. Soubor Terasáček vede pan Tomáš Svoboda. Našimi hosty byla starostka Mgr. R. Zrníková  a senátor J. Doubrava. Opět si všichni dobře zazpívali a zatančili. Akce byla za finančního přispění MmUL. Do svých domovů jsme se rozešli ve 20 hodin.

Zájezd do Karlínského divadla a do muzea

23.10.2016 pořádala okresní organizace zájezd do Prahy. Navštívili jsme muzeum hlavního města Prahy. Odpoledne jsme se přmístili  do Karlínského divadla na představení Carmen. Prožili jsme krásné kulturní zážitky. I počasí nám přálo.

Oslava dne seniorů

1. října 2016 jsme oslavili den seniorů. Rada seniorů města Ústí nad Labem připravila krásný odpolední  program, který  byl odstartován přesně v 16 hodin. Zahrály nám 2 dechové hudby, bylo dvoje předtančení, soutěž v tanečkách pro seniory a velký raut. Kdo přišel slavit určitě nelitoval.

MO č. 3. Exkurze do vinařství Třebívlice

Výroba vína spojená s koštem naplnilo očekání všech zúčastněných. Zájezd se líbil.

MO č. 5. Zájezd na zámek Lemberk a Kryštofova údolí

Za krásného podzimního počasí jsme uspořádali zájezd, který byl hodnocen jako velice podařený.

viz foto

14. deskové hry

4. října 2016 se sešlo v kulturním domě přes 50 členů místních organizací Svazu, aby štěstí podali ruce. Deskové hry mají již 14. ročník konaní  za sebou. Soutěžilo se ve hrách: člověče nezlob se, žolíky, kostky. Vyhlašovaly se vždy první 3 místa. Přišla mezi hrající starostka Severní Terasy (RZ), která vítězům předala ceny a diplomy. Na prvních místech byli Jaruška, Maruška Mirek. K obědu jsme měli řízek a bramborový salát a  k svačině nemohla chybět výborná dršťová polévka.
Chválíme firmu pana Doranta

MO č. 1  výlet  Ctěnice a Lány

21.9.2016   zájezd na zámek Ctěnice, - nově upravená expozice - stará  řemesla. Návštěva muzea veteránů v Lánech.
Prohlídka zámecké zahrady v Lánech. 40 členů  místní organizace chválilo výbor za perfektní přípravu zájezdu.

Návštěva divadla RB v Praze

17. září 2016  - muzikál Cyráno.  Počasí na výlet nebylo nejlepší, celý den pršelo. Zato představení bylo nádherné a všichni jsme s veselou náladou jeli domů.

Podzimní grilování 7. 9. 2016

Nejdříve jsme si upravili zahrádku, zasázeli růže, které nám zakopil ÚMO - město. Potom jsme si opékali špekáčky, bylo pivo a káva. Nakonec došlo i na sport. Soutěž v Petague a házení bolobalu. Krásné odpoledne pro všechny zúčastněné. Počasí nám přálo.

Viz fotogalerie

Chorvatsko 26. 8. - 4. 9. 2016

Pobytového zájezdu přes CK Čedok se zúčastnilo 33 osob. Na ostrově Krk, v městečku Njivice, s ubytováním v depandanci hotelu Beli Kamík jsme strávili krásné letní dny bez  jedinného mráčku.

STP MO č. 5.

Letní schůze výboru se tradičně konala restauraci Johanka v Mojžíři. Při té příležitosti jsme oslavili 2 narozeniny.

viz fotogaerie

Velký Meder 25.6. - 2.7.2016

Pokud budeme moci, budeme  jezdit stále"" slova několika každoročně zúčastněných. Strava výborná (domácí), v kouzelně upraveném prostředí  penzionu Györy, atmosféra každoročně neopakovatelná. Byl uskutečněn společný výlet naším busem do Budapešti a na Gabčíkovo.
Letošní pobyt byl již sedmý a termín na rok 2017 je již zajištěn.
       -  viz fotogalerie

17. sportovní olympiáda v netradičních disciplínách

7. června 2016 se sešlo 120 členů, aby změřili své síly a probudili sportvního ducha. Do Dubic na zahradu  restaurace "U Becků"  nás přišli podpořit a také si zasoutěžit starosta, místostarosta  a starostky ÚMO. Soutěžení, oběd a vyhlášení výsledků, s oceněním nejlepších soutěžících trvalo do 15 hodin. Poté nás odvezly autobusy "Bus spedice Višňák"  zpět do centra města.
 Všem kdo se podílel na organizaci děkuje předsedkyně Svazu /MČ/

STP MO č. 3  pobyt v Bojnici

V měsíci květnu uskutečněn pobytový zájezd v Bojnici na Slovensku.

Viz fotogalerie

Rekondice v Roztokách u Křivoklátu  23.5. - 29.5.2016

Po loňských výborných zkušenostech jsme zase udělali rekondici v penzionu Ludmila na břehu řeky Berounky. Letos se spojila rekondice s rekreací.  /28 osob/.

Počasí nám přálo, uspořádali jsme 2 sportovní olympiády o ceny, společnou vycházku na hrad Křivoklát, došlo i na večerní opékání buřtů.
Vedoucí rekondice objednala harmonikáře a tak jeden večer jsme oslavili svátek a narozeniny (přišla popřát i Karkulka)  zatančili a zazpívali. Nejen večer, ale celý pobyt se nám líbil. Terním na rok 2017 máme rezervovaný.
KUK do  fotogalerie

MO č. 7 zájezd na KUKS a Les Království

27. května 2016 zorganizovala předsedkyně místní organizace obvod Neštěmice zájezd na KUKS A     LES KRÁLOVSTVÍ. Všem zúčastněným se zájezd líbil.

11.5. 2016 - Grilovací odpoledne v zahradě  OV STP

Jarní sluníčko přálo sportovnímu soutěžení, zahrádkaření i opékání špekáčků.  Někteří museli odejít, neponížil se počet účastněných, neboť přicházeli noví a průběžně nás bylo stále kolem 50.

viz fotogaleie

Rekondice ve Mšených Lázních a.s. 4.4. - 10.4. 2016

se setkala s velkým úspěchem. Procedury, procházky, dobrá zábava a výborná strava, to vše bylo hodnoceno na jedničku.
viz fotogalerie

Velikonočních trhů v Městském muzeu 19.3 2016 se naše členky z kroužku Šikovných rukou rády představily se svými výrobky.

Jarní rej v Národním domě byl dne 12. března 2016. Za kulturou vyšlo 102 členů, kteří se dobře povavili tancem a veselými historkami ze života. Míla Dlouhý zazpíval pro všechny přítomné dámy.

Bowling 5.3 2016

Někteří byli do 10. místa. Byli jsme moc šikovní.

viz fotogalerie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z D E    K O N Č Í   R O K   2 0 1 5

Vánoční posezení

12. prosince 2015  byla poslední  letošní akce Svazu. Sešli jsme se v Národním domě v Ústí n/L.

Začátek byl  ve 14:00 hodin vystoupením pěveckého  kroužku dětí z dětského domova na Severní terase. Poté  začala hrát kapela Krušnohorka. Až do 19:00 hodin jsme si   všichni zatancovali a poveselili  v předvánočním čase.  Tato akce byla z části financována ÚMO – město a Magist. ÚL

stpul.rajce.idnes.cz/vanocni_posezeni/

Adventní trhy

Na adventních   trzích  v Městském Muzeu  v Ústí nad Labem  jsme se prezentovali výrobky, které byly vytvořeny v kroužku „Šikovných rukou“ (28. listopadu 2015)

stpul.rajce.idnes.cz/Advent_v_Muzeu/

Turnaj bowling

21. 11. 2015 se 6 členů zúčastnilo turnaje v bowlingu, který pořádal Svaz bechtěreviků . Někteří se umístili v první desítce. Celkem bylo 40 hráčů.

stpul.rajce.idnes.cz/turnaj_bowling/

Deskové hry Dubice

3.11.2015  byl již další turnaj v deskových hrách v Dubicích. Hrálo se v osmi  disciplínách. (karty, šachy, člověče nezlob se atd.)

Z každé hry vzešli  3 vítězové a byli odměněni diplomem a cenou. Všichni hráči dostali účastnický diplom. Během celého dne proběhla výměna oděvů. Co se nevyměnilo a zůstalo, bylo odvezeno do centra krizové intervence SPIRÁLA ve Skoroticích.

stpul.rajce.idnes.cz/Deskove_hry_Dubice/

Františkovy lázně

Letošního  14 denního  lázeňského pobytu ve Františkových lázních v době od 11. října do 25. října  se zúčastnilo  40 osob. Cesta tam i zpět byla  autobusem.  Na dopravu z části přispěl sponzor.

Děkujeme.

stpul.rajce.idnes.cz/Frantiskovy_Lazne/

29. září byl poslední výlet v roce 2015

Začínali jsme exkurzí v Senátu ČR , kterou nám zprostředkoval senátor pan J. Doubrava. Po prohlídce budovy a jednacího sálu, jsme prošli rozkvetlou Valdštejnskou zahradou zpět k autobusu. Následoval oběd nám již dobře známém prostředí rekreačního střediska Ludmila v Roztokách u Křivoklátu,kde jsme měli květnový rekondiční pobyt. Poté byla exkurze a prohlídka sklárny Rückl v Nižboru, kde jsme dostali krásné skleněné srdíčko na památku. Přesun do Lán do muzea sportovních vozů a  neopomněli jsme navštívit  hrob prezidenta T.G. Masaryka.

Krásný podzimní sluníčkový den a hezký zájezd jsme zakončili v místní hospůdce v Lánech u kávy a připili si na zdraví  pivem  a vínkem.

Nálada v autobuse  byla neobyčejně veselá.

Za všechny sepsala Jitka Kučerová

stpul.rajce.idnes.cz/senat

Grilovačka a šipky

14.ZÁŘÍ 2015  OD 13 HODIN -  GRILOVAČKA NA ZAHRADĚ SVAZU. BYLA OČEKÁVÁNA VĚTŠÍ ÚČAST, ALE PŘESTO SE NÁS SEŠLO 52.

v 17 HODIN ZAČAL PODZIMNÍ TURNAJ V ŠIPKÁCH.

BUDE KAŽDÉ PONDĚLÍ  OD 17.00  VE VOZEJKU. POSLEDNÍ TERMÍN KONÁNÍ JE 14. PROSINCE.2015.

PŘIJĎTE SE POBAVIT A POSEDĚT.

ZVE OKRESNÍ VÝBOR SVAZU

stpul.rajce.idnes.cz/Grilovacka_a_sipky

Veletrh soc.věcí

V kroužku "Šikovných rukou" členky Svazu vyrobily krásné věci, kterými jsme se šly představit - KAM a KDY??Na Veletrh sociálních věcí - 10.září. 2015 na Lidické náměstí. Práci a činnost Svazu tělesně postižených v ČR z.s.  ÚL, prezentovalo 10 členek výboru  ve stánku, který zařídila předsedkyně Svazu Milena Černá.

stpul.rajce.idnes.cz/veletrh

Dovolená

Chorvatsko - ostrov Krk - město Njivice - *** hotel Beli Kamik - 28.8. - 6.9. 2015 s polopenzí.

20 členů se vydalo za hranice všedních dnů za pár šupů s Čedokem. Cesta  busem dobrá, jídlo chutné a hodně, moře teplé, městečko plné krámků a taveren. Každý si našel to svoje. No podívejte se na fotografie a příští rok pojedeme znovu.

PŘIJMĚTE POZVÁNÍ  A MÜŽETE JET S NÁMI.

" ZA OKRESNÍ ORGANIZACI STP V ČR  Z.S.  ČERNÁ MILENA."

stpul.rajce.idnes.cz/dovolena

Tajný výlet

Na den 18.srpna 2015  byl vyhlášen Tajný výlet. Nikdo nevěděl kam se pojede, přesto se autobus zaplnil. Nebylo nikoho kdo by litoval, že se účastnil. Program zájezdu  byl oznámen, až když se zavřely dveře autobusu. Praha Národní banka, Rokycany oběd, Starý Plzenec exkurze v Bohemia sektu, s ochutnávkou sektu, lovecký zámek Kozel u Šťáhlav.Vyjížděli jsme z Ústí za velkého deště, ale po obědě se vyčasilo. Za svitu sluníčka jsme si připadali jako hraběnky a vrchnost ze zámku,když jsme zasedli ke kávě a zákusku v zámecké zahradní cukrárně.

Zájezd se uskutečnil za finančního přispění z Nadačního fondu Evy Matějkové.

Všem, kteří byli na výletě se zájezd moc líbil a děkují. "Černá M."

stpul.rajce.idnes.cz/tajny_vylet

Rekreace Velký Meder

Rekreace ve Velkém Mederu na Slovensku se opět vydařila.
Jaké to bylo? 7 dní koupání v termálních  lázních za  krásného počasí.
  Výborné jídlo a dobré pití doplňovala veselá  nálada.
 No zkrátka užili jsme si to. Viz naše moto.

Turnaj v šipkách v měsíci květnu

Prvního klání se účastnilo 14 členů a po 18 hodech bylo na prvních třech místech toto pořadí

: vítězkou se stala paní Černá Milena se ziskem 238 bodů

druhá skončila paní Šimurdová 178 bodů

třetí pan Klaus 172 bodů.

Dne 25. 5. 2015 bylo druhé klání s účastí 15 členů a po 9 hodech bylo toto pořadí:
  první pan Klaus 283 bodů,
  druhá paní Černá 270 bodů
  třetí pan Schoř 269 bodú
rozhodčí Václav Beneš

2.6.2015  Sportovní olympiáda seniorů Svazu Tělesně postižených

Dne 2. června 2015 jsme se již po 16 té sešli, abychom změřili síly v různých disciplínách. Soutěžících  bylo přihlášených 105, zúčastněných 110. Krásné počasí vytáhlo i další  nepřihlášené naše členy  ze svých domovů ven na sportovní klání. Nejen krásné počasí, ale i dobrá nálada a chutný oběd v restauraci u Beků, byl velkým zážitkem pro všechny sportovní nadšence. Soutěžilo se v hodu na koš, kop na branku, v šipkách, v penague,v  hodu na cíl a házení kroužků na tyč, hod na 8 plechovek atd. Při soutěžích pomáhali členové sboru dobrovolných hasičů z Ústí nad Labem. Vítězové byli odměněni diplomem a bonbonierou. Ceny zakoupila okresní organizace STP a předávali je: starostka ÚMO Neštěmice Yveta Tomková a starosta  ze Severní terasy pan Pavel Dufek s místostarostkou  Renatou Zrníkovou.

Všem zúčastněných přeji krásné  letní dny a těším se na příští setkání při podobných akcích  Milena Černá - předsedkyně okresní organizace STP v ČR z.s

stpul.rajce.idnes.cz/F_sportovni_hry_Dubice

18.5 - 24.5 2015 rekondice v Roztokách u Křivoklátu

Rekondice se vydařila. Počasí, strava, ubytování, zábava i povinnosti vše na výbornou. Fotografie hovoří za nás. Zn. "rekondice jak má být."

Vřele doporučujeme i  jiným Svazům.

stpul.rajce.idnes.cz/rekondice

4. 5. 2015  se konala  první soutěž v hodu šipek v baru Vozejk.

Další turnaj bude 25.května ,  8. června  a  22.června  od 17: 00 hodin ve  Vozejku.

Startovné 20,- korun. Přijďte si zasoutěžit. Odměny pro vítěze připraveny.

Zve okresní výbor STP Ústí nad Labem

stpul.rajce.idnes.cz/sipky

Velké závody Dračích lodí ve Vaňově dne 2. 5. 2015

Krásné odpoledne jsme strávily na břehu Labe. Hlasité povzbuzování, pivko a klobása nechybělo.

Dne 2. května 2015 došlo k otevření přívozu přes Labe.

Představitelé Něstěmické a Střekovské radnice si podali ruce na břehu Labe. A my jsme byli při tom. foto hovoří

29.4.2015 se na zahradě Svazu  opět rozhořel oheň

Krásné slunečné odpoledne s opékáním špekáčků, úpravou záhonků, vypitím kávy a posezení s přáteli  si přišlo užít přes 50 členů Svazu.

Týdenní lázeňský pobyt 29.3. - 4.4. 2015 v lázních Toušeň

byl velkým přínosem pro naše zdraví. Dopravu  zajišťovala firma "bus spedice - Tomáš Višňák". Děkujeme. Pouze to počasí nám nějak nepřálo

21.3.2015 Velikonoční trhy v muzeu

Muzeum opět uspořádalo Velikonoční trh.
Naše členky vystavovaly a prodávaly výrobky z naší dílny - klub šikovných rukou.

7.3.2015 Jarní rej

V Národním domě v ÚL se opět vydařil Jarní rej pro zdravotně postižené.
Ceny do slosování darovali: Magistrát města ÚL, ÚMO ÚL - centrum, Krajské kulturní středisko ÚL, Heineken ČR, Aplica.s.r.o. Inpeko, cukrářství DUO, klenotník Rufert, mléčný bar Jansa s.r.o, Hospůdka u Lípy, Habrovická bašta, bar Vozejk, firma Oils ÚL, Spolpharma, Strojsmalt SEOS s.r.o,pivovar na Rychtě, masérky , pedikérka  a čistírna DC 24.
Za program děkujeme hudebnímu souboru dětského domova na Severní terase a v neposlední řadě celé odpoledne nám hrála kapela Krušnohorka.
Poděkování patří i těm co se na přípravě plesu podíleli.
Milena Černá - předsedkyně OV STP v ČR z.s.

23.11-7.12.2014 Františkovy Lázně

stpul.rajce.idnes.cz/11-2014_Frantiskovy_Lazne

21.11.2014 Vánoční posezení v Národním domě

Děkujeme dětem s dětského domova ze Severní Terasy za program a sponzorům za ceny

Pivovar Na Rychtě, cukrářství DUO, Aplica s.r.o, Heineken ČR.o.s. Mléčný bar JASTA,

Oils-Ústí nad Labem,Granette & starorežná distilleries a.s

všem MO a panu Tomevovi,Helligrovi a paní Hezoučké

stpul.rajce.idnes.cz/21._11._2014._Vanocni_posezeni_v_Narodnim_dome

6.11.2014 Sportovní hry v Dubicích

byly v duchu vánoc Proběhl prodej ručních prací,vytvořených v klubu šikovných  rukou(hobby)
a burza zimního ošacení.Akce proběhly s velkým úspěchem

13.10.2014 Burza ošacení

Burza proběhla  s úspěchem

6.-8.10.2014 Krajské školení funkcionářů

počasí nám přálo,udělali jsme si i výlet na Křivoklát

28.9.2014 Zájezd do Prahy

Návštěva divadelního představení v divadle na Vinohradech "Ideální manžel"
Zájezd se vydařil včetně počasí,účast 45 osob. stpul.rajce.idnes.cz/2014_09_Vinohradske_divadlo

17.9.2014 Zasaď květinu a opeč si buřta

Osázení záhonů květinami a keři v zahradě STP. Poté si každý mohl opéct buřta, uvařit kávu a příjemně posedět.  stpul.rajce.idnes.cz/zasad_kvetinu_a_opec_si_burta/

16.9.2014 Veletrh sociálních služeb

Prodejní výstava výrobků našich členek s vánočním motivem. Poděkování patří všem, kteří se na výrobcích podíleli a všem kteří se zúčastnili veletrhu. Díky! stpul.rajce.idnes.cz/16.9._2014veletrh_socialnich_sluzeb/

6.9. - 12.9. 2014 rekondice Maxov

Programová náplň rekondice:
Ranní venkovní rozcvičky, odpolední sportovní soutěžení, organizované procházky, večerní zábava s tancem, soutěže o ceny.
Přednáška MUDr. Stuchlíka o zdravé výživě.
Ze strany rehabilitace bylo účastníkům vyhověno dle doporučení lékaře-
magnetická terapie, bio lampa, parafínové gelové obklady, stepr.rotoped, perlička na dolní končetiny, perličková koupel/celá/, masáž - záda, nohy.
Rekondice byla hodnocena všemi zúčastněnými jako prospěšná a vhodná.

14.7.2014 otevření zahrad

Slavnostního otevření zahrady v sídle svazu se zúčastnilo více než 50 lidí.
V areálu zahrady byla provedena úprava terénu, položení zámkové dlažby a instalace strojů. Nyní zde jsou zabudovány 3 rehabilitační a protahovací stroje. Rehabilitační stroje slouží na posilování dolních končetin, kyčlí a kolen, masírování zad a zvedání závaží na rukou. Je zde i šachový stůl na deskové hry.
Zahrada je volně přístupná veřejnosti.

stpul.rajce.idnes.cz/14._7._2014_otevreni_zahrady/

28.6. - 5.7.2014 týdení rekreace Velký Meder

Na Slovensko jelo 43 rekreantů. Penzion Györy, v sousedství termálních lázní, byl již po několikáté příjemným místem na zrekreování a odpočinek. stpul.rajce.idnes.cz/Velky_Meder_2014/

29.5.2014 výlet MO 5

Místní organizace č.5 byla v Třebenicích v muzeu granátů a na zámku v Libochovicích

stpul.rajce.idnes.cz/MO5/

5.6.2014 - 15. sportovní hry v Dubicích

Sportovních her se zúčastnilo 106 soutěžících v disciplínách: šipky, Budulínek, hod na plechovky, koule, kroužky, hod na mříž, kop do branky, hod do koše. Pěkné počasí a dobrý oběd zpříjemnili dobrou náladu všem přítomným. Fotky: stpul.rajce.idnes.cz/15.sportovni_hry_Dubice_5.6.2014/

27.5.2014 Procházka

Pomalou vycházkovou chůzí jsme se prošli z Církvic přes Sebuzín do Brné: stpul.rajce.idnes.cz/Jarni_vychazka-_27.kvetna_2014/

20.5.2014 Klavírní vystoupení Michala Maška

Na pozvání hejtmana ústeckého kraje jsme se zúčastnili koncertu, který se konal v muzeu v Císařském sále jako poděkování za práci v sociálních službách: stpul.rajce.idnes.cz/Cisarsky_sal%2Cmuzeum-_Koncertni_vystoupeni_Michala_Maska_-_20.kvetna_2014/

1.4.2014 Muzeum UL - přednáška PhDr. Vladimíra Kaisera

Via Lusitana - Svatojakubská pouť přes východní Portugalsko do Santiaga De Compostela.

7.11.2013 v rámci akce - Deskové hry v Dubicích

proběhla přednáška o bezpečnosti seniorů. Při té příložitosti nám byli zdarma nabídnuty bezpečnostní řetízky do domovních dveří. Všem, kteří nabídku využili byli řetízky během měsíce ledna 2014 namontovány.
Fotografie z akce zde: stpul.rajce.idnes.cz/Deskove_hry_2013/

30.8.2013 klavírní koncert

U příležitosti oslav bitvy u Chlumce se v muzeu konal klavírní koncert 1813 - hudbu z dob napoleonských válek zahrál na dobový klavír pan Jaroslav Tůma.
Fotky z koncertu naleznete zde:  stpul.rajce.idnes.cz/Klavirni_koncert_v_muzeu_UL/